דרך המים אשדוד - בריכה מחוממת באשדוד לפעוטות, שחיית תינוקות ולימודי שחיה לילדים, מכון הידרותרפיה באשדוד.

08-8530730

בריכה לתינוקות והפעלת פעוטות במים באשדוד – וידאו

הפעלת פעוטות במים (שחיית תינוקות)

פעילות חוגית מהנה של הורה וילד במים, ברגעים קסומים של זמן איכות , הפעילות מועברת על ידי מדריכים מוסמכים ומקצועיים , בעלי ניסיון עשיר, בקבוצות של פעוטות בטווח גילאים קרוב מבחינה התפתחותית. ומלווה בשירים, משחקים ובעזרים צבעוניים המותאמים לפעילות ילדים ופעוטות. הנותנת מענה למספר יעדים:

יעדים התפתחותיים

– ליווי ההתפתחות המוטורית והסנסו-מוטורית של הילד . – תרגול והתנסות באינטראקציה חברתית . – שימוש במושגים קוגניטיביים מעולמו של הילד.

יעדים רגשיים

– הנאה ומתן זמן איכות להורה ולילד. – חיזוק קשר הורה וילד.

הבריכה מאושרת ובפיקוח משרד הבריאות:

  • איכות המים נבדקת כל העת גם במקום וגם במעבדות הנותנות שירות למשרד הבריאות.
  • התקן הוא המחמיר ביותר- על פי צורכי תינוקות.
  • גיל התחלה: שלושה חודשים, לאחר קבלת החיסון הראשון של פוליו.
  • הכניסה לבריכה רק עם טיטול רב פעמי (בגד ים מותאם לשחיית תינוקות).
  •  טמפרטורת המים : 32-34 מעלות.

אז..הפעלת פעוטות במים או שחיית תינוקות? זה למעשה אותו דבר! 🙂

פעילות חוגית- קבוצתית לילד ולהורה המשלבת יסודות התפתחותיים, חווייתיים (בהיבטים רגשיים וחברתיים) וזמן הורה ילד. בשיעורים מבצעים תרגילים התואמים את שלבי ההתפתחות הרב תחומיים של הילד תוך שירה ומשחק, שימוש באביזרים שונים  ובתכונות הייחודיות למים.

התרגילים בשחיית תינוקות מסייעים לחיזוק הגוף, חיזוק מערכת הנשימה, שיפור הקואורדינציה, שיפור שיווי המשקל, עידוד הגרייה התחושתית, תרגול קוגנטיבי ורגשי, עם הרבה מגע חום ואהבה- כל אלו גם יחד מסייעים לעידוד התפתחות תקינה ובריאה של הפעוט.

הקרבה אשר נוצרת במים, המגע והקשר האישי בין הורה לילדו משפרים את בטחונו העצמי של הפעוט ואת כישוריו החברתיים כילד ובהמשך גם כמבוגר.

המים החמימים הם הסביבה הטבעית והמוכרת לתינוק מתקופת העוברות ברחם, והלחץ ההידרו- סטאטי של המים משרה עליו שלווה, נינוחות ורוגע.

בסביבת המים הפעוט מפתח מודעות לגבולות הגוף שלו, החיכוך בין המים לעור של התינוק מחדד את גבולות גופו ומסיע בגרייה הסנסו- מוטורית המקדמת התפתחות כמו גם מעשירה את מגוון ההתנסויות של התינוק בסביבות שונות.

הפעילות מותרת מגיל שלושה חודשים ו/או לאחר חיסון הפוליו של גיל חודשיים. תינוקות אשר שוחים מגיל צעיר מגלים כושר גופני יחסי גבוה יותר מהרגיל, דבר המשפיע באופן ישיר על מערכת חיסונית חזקה יותר וביטחון עצמי גבוה יותר.

 קראו עוד בבלוג על שחיית תינוקות – https://wayofwater.co.il/?p=14


נשמע מעניין? בואו לשיעור התנסות

פשוט מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים:
דילוג לתוכן